مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-21بين الملل

نماینده پارلمان اروپا: چرا اروپا، آمریکا را برای کشتار غیرنظامیان عراقی تحریم نکرد؟


نماینده پارلمان اروپا تصریح کرد که اتحادیه اروپا در رویکردی متناقض در مقابل قتل عام غیرنظامیان عراقی به دست نیروهای آمریکایی سکوت کرد و هیچ تحریمی علیه این کشور صادر نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میک والاس نماینده پارلمان اروپا به رویکرد متناقض در غرب آسیا واکنش نشان داد.

وی در پیامی که در صفحه توییتر خود قرار داده بود، در پاسخ به توییتی در ارتباط با جنایات ارتش آمریکا علیه غیرنظامیان در عراق نوشت: به چه دلیل، اتحادیه اروپا در واکنش به این قتل عام آمریکا در عراق، خواهان تحریم ایالات متحده نشد؟.

وی در ادامه در ارتباط با جنایات مشترک ایالات متحده و ناتو علیه غیرنظامیان در غرب آسیا تصریح کرد: ایالات متحده با کمک دیگر اعضای ناتو بیش از یک میلیون شهروند را در حمله غیرقانونی به عراق کشت و همچنان هیچ درخواستی برای تحریم هیچ کسی برای این تروریسم وجود ندارد.

.

در مجموعه توییت هایی که نماینده پارلمان اروپا به آن ها واکنش نشان داده است، تصاویری از نظامیان آمریکایی در عراق در کنار اجساد غیرنظامیان منتشر شده است.

در یکی از این پیام ها نوشته شده است: در چنین تاریخی در سال 2005 (19 نوامبر)، تفنگداران دریایی ایالات متحده، کشتار پنج ساعته ای را در شهر حدیثه عراق به راه انداختند و 24 غیرنظامی غیرمسلح از جمله زنان، افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان اروپا: چرا اروپا، آمریکا را برای کشتار غیرنظامیان عراقی تحریم نکرد؟

نماینده پارلمان اروپا: چرا اروپا، آمریکا را برای کشتار غیرنظامیان عراقی تحریم نکرد؟