مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-21بين الملل

دیپلمات اوکراینی از آلمان خواست تا به روسیه اولتیماتوم بدهد


دیپلمات اوکراینی که در دوران حضور در برلین به عنوان سفیر کشورش، به اظهارات خصمانه و تقابلی علیه آلمان شهرت داشت، از صدراعظم این کشور درخواست متهورانه ای کرد! - دیپلمات اوکراینی که در دوران حضور در برلین به عنوان سفیر کشورش، به اظهارات خصمانه و تقابلی علیه آلمان شهرت داشت، از صدراعظم این کشور درخواست متهورانه ای کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آندری مِلنیک، معاون کنونی وزیر خارجه اوکراین و سفیر اسبق این کشور در آلمان، در پستی توییتری از اولاف شولتز، صدراعظم این کشور خواست تا به روسیه اولیتماتوم دهد! ملنیک که هفته گذشته ترفیع مقام گرفت، با نادیده گرفتن درخواست شولتز از روسیه برای پایان جنگ علیه اوکراین، اظهارات صدراعظم آلمان را حرف های بی اهمیت خواند! وی در توییتر نوشت: روسیه تنها زبان زور را می فهمد.

به ولادیمیر پوتین اولتیماتوم بدهید.

با عواقب دردناک.

ملنیک در دوران تصدی کرسی سفارت اوکراین در آلمان، به دلیل سبک برقراری مکاتبات و ارتباطاتش، شهرتی ناخوشایند برای خود دست و پا کرد.

او در برهه ای به دلیل آنکه شولتز از رویکرد منفی کی یف نسبت به فرانک والتر اشتاین مایر، رییس جمهور آلمان ایراد گرفته و انتقاد کرده بود، صدراعظم آلمان را سوسیس آزرده خاطر خوانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات اوکراینی از آلمان خواست تا به روسیه اولتیماتوم بدهد

دیپلمات اوکراینی از آلمان خواست تا به روسیه اولتیماتوم بدهد