مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-21حوادث

دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکار بانکی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جوان 25 ساله سابقه داری که برای دستبرد به پمپ بنزین متروکه یک بدهکار بانکی، چندین کارگر و تجهیزات تخریب مانند بیل مکانیکی اجاره کرده بود در حالی با هوشیاری نیرو های پاسگاه انتظامی آبروان مشهد دستگیر شد که 5 سال حبس .

- جوانی که برای دستبرد به پمپ بنزین متروکه یک بدهکار بانکی، چندین کارگر و تجهیزات تخریب اجاره کرده بود با هوشیاری نیرو های انتظامی دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جوان 25 ساله سابقه داری که برای دستبرد به پمپ بنزین متروکه یک بدهکار بانکی، چندین کارگر و تجهیزات تخریب مانند بیل مکانیکی اجاره کرده بود در حالی با هوشیاری نیرو های پاسگاه انتظامی آبروان مشهد دستگیر شد که 5 سال حبس تعلیقی نیز در کارنامه سیاهش دارد.

این ماجرا در حاشیه جاده تقی آباد مشهد هنگامی لو رفت که ماموران پاسگاه انتظامی آبروان در رصد های اطلاعاتی و گشت زنی های مداوم در حوزه استحفاظی، متوجه تخریب بخش هایی از ساختمان یک پمپ بنزین متروکه شدند و بلافاصله تحقیقات نامحسوس گسترده ای را با دستور سرگرد جلیل اکرامی (رییس پاسگاه انتظامی آبروان) آغاز کردند.

بررسی نیرو های تجسس و اطلاعات با به کارگیری مخبران و منابع محلی بیانگر آن بود که افرادی در و پنجره های ساختمان را با استفاده از دستگاه های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکار بانکی!

دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکار بانکی!