مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-21سياسي

آمار تصادفات و فوت ناشی از آن در خراسان شمالی نگران کننده است


معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی آمار تصادفات و فوت ناشی از آن در استان را نگران کننده عنوان کرد و گفت: طرح تحرک در شهرستان ها باید به صورت جدی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رشیدی عصر دو شنبه در شورای هماهنگی ترافیک خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر موضوع ترافیک و کاهش تصادفات باید دغدغه اصلی مدیران دستگاه های اجرایی متولی استان باشد تا شاهد آمار بهتری در حوزه کاهش تصادفات رانندگی باشیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: آمار تصادفات و فوتی های ناشی از آن در استان نگران کننده است که می تواند دلایل مختلفی از جمله فرهنگ سازی، سخت افزاری، نرم افزاری و … برای آن وجود داشته باشد لذا باید مطالعه جامع تری برای این حوزه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید فرمانداران اجرای طرح تحرک در شهرستان ها را جدی بگیرند، تصریح کرد: یکی از ملاک های ارزیابی فرمانداران همین موضوع خواهد بود.

رشیدی گفت: در این طرح بررسی و تحلیل دقیق از تصادفات و نقاط پر تصادف و به روز رسانی آنها، پایش مستمر ایمنی عابرین پیاده و راکبین موتور سیکلت و بررسی راهکارهای علمی و عملی جهت آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تصادفات و فوت ناشی از آن در خراسان شمالی نگران کننده است

آمار تصادفات و فوت ناشی از آن در خراسان شمالی نگران کننده است