مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 22:052022-11-21سياسي

گفت وگو بسترساز تمدن نوین اسلامی است


گفت وگو باید مبتنی بر عقلانیت، علمی و روش مند باشد؛ دانشجویان بی پرده و براساس استدلال و منطق، دیدگاه های خود را در خانه گفت وگوی آزاد دانشگاه لرستان بیان می کنند.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت: گفت وگو باید مبتنی بر عقلانیت، علمی و روش مند باشد؛ دانشجویان بی پرده و براساس استدلال و منطق، دیدگاه های خود را در خانه گفت وگوی آزاد دانشگاه لرستان بیان می کنند.

علی نظری، در نشست افتتاح خانه گفت وگوی آزاد دانشگاه لرستان، اظهار کرد: گفت وگو، بسترساز تمدن سازی نوین اسلامی است، هرچقدر گفت وگو را در جامعه ترویج کنیم در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی حرکت کرده ایم.

نظری ادامه داد: خداوند بعد از خلق انسان، اولین نعمت را که بیان است به او اعطاء کرد، این بیان و گفت وگو برای این است که انسان هم بگوید، هم بنویسد با این هدف که میزان و عدالت، محقق شود.

وی بیان کرد: گفت وگو باید مبتنی بر عقلانیت، علمی و روش مند باشد؛ دانشجویان بی پرده و براساس استدلال و منطق، دیدگاه های خود را در خانه گفت وگوی آزاد دانشگاه لرستان بیان می کنند.

رییس دانشگاه لرستان تصریح کرد: ما راهی جز گفت وگو و بیان نظام مسائل نداریم تا بتوانیم نظام مسائل جامعه را رفع کنیم یا کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو بسترساز تمدن نوین اسلامی است

گفت وگو بسترساز تمدن نوین اسلامی است