مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 22:202022-11-21حوادث

دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی!


جوان 25 ساله سابقه داری که برای دستبرد به پمپ بنزین متروکه یک بدهکار بانکی، چندین کارگر و تجهیزات تخریب مانند بیل مکانیکی اجاره کرده بود در حالی با هوشیاری نیروهای پاسگاه انتظامی آبروان مشهد دستگیر شد که 5 سال حبس تعلیقی نیز در کارنامه سیاهش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ماجرا در حاشیه جاده تقی آباد مشهد هنگامی لو رفت که ماموران پاسگاه انتظامی آبروان در رصدهای اطلاعاتی و گشت زنی های مداوم در حوزه استحفاظی، متوجه تخریب بخش هایی از ساختمان یک پمپ بنزین متروکه شدند و بلافاصله تحقیقات نامحسوس گسترده ای را با دستور سرگرد جلیل اکرامی (رییس پاسگاه انتظامی آبروان) آغاز کردند.

بررسی نیروهای تجسس و اطلاعات با به کارگیری مخبران و منابع محلی بیانگر آن بود که افرادی در و پنجره های ساختمان را با استفاده از دستگاه های جوش و هوا برش سرقت کرده و در اطراف میدان خیام مشهد به خریداران ضایعات فروخته اند.

اهمیت این موضوع موجب شد تا فرمانده انتظامی مشهد دستورات ویژه ای را برای کنکاش های پلیسی دقیق و دستگیری عوامل سرقت با هماهنگی های قضایی صادر کند.

به همین دلیل گروهی از نیروهای انتظامی به سرپرستی سرگرد قوی (جانشین کلانتری) ماموریت یافتند تا به واکاوی ماجرای جایگاه سوخت متروکه بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی!

دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی!