مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:102022-11-22حوادث

کاهش بیش از 90 درصدی آتش سوزی در جنگل ها و مراتع مهدی شهر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر با اشاره به نقش مهم دیده بانان در مهار آتش سوزی، از کاهش بیش از 90 درصدی وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع این شهرستان در تابستان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، حیدر واحدی مطلق، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون تنها یک فقره آتش سوزی جدی در جنگل ها و مراتع این شهرستان رخ داد، اظهار کرد: در جریان این آتش سوزی، 1.

5 هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان سمنان طعمه حریق شد.

وی اضافه کرد: بقیه آتش سوزی های رخ داده در منابع طبیعی شهرستان مهدی شهر با همکاری نیروهای یگان حفاظت و دیده بانان محلی در همان دقایق اولیه اطفا شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر بیان کرد: تابستان امسال کاهش بیش از 90 درصدی وقوع آتش سوزی در منابع طبیعی این شهرستان را شاهد بودیم.

واحدی مطلق با اشاره به پایین آمدن دمای هوا با آغاز فصل پاییز، گفت: با کاهش دمای هوا، احتمال وقوع آتش سوزی در منابع طبیعی استان سمنان تقریباً صفر می شود و بعید است در ادامه سال شاهد وقوع آتش سوزی مهمی در عرصه های منابع طبیعی این استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 90 درصدی آتش سوزی در جنگل ها و مراتع مهدی شهر

کاهش بیش از 90 درصدی آتش سوزی در جنگل ها و مراتع مهدی شهر