مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-22ورزشي

فوتبال کرمان نیازمند ساختار و نظم است/ ظرفیت استان، 16 تیم نیست


رییس کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان کرمان می گوید: فوتبال استان به لحاظ نظم و انضباط اداری، ساختارمند بودن و پشتوانه سازی نیاز به یک تحول و برنامه ریزی دارد و در همین خصوص برنامه ای سه ساله برای رسیدن به این اهداف ترسیم شده است.

- ایسنا/کرمان رییس کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان کرمان می گوید: فوتبال استان به لحاظ نظم و انضباط اداری، ساختارمند بودن و پشتوانه سازی نیاز به یک تحول و برنامه ریزی دارد و در همین خصوص برنامه ای سه ساله برای رسیدن به این اهداف ترسیم شده است.

احد سلطانی اول آذرماه با اشاره به بررسی همه جانبه وضعیت فوتبال استان کرمان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان گفت: با توجه به همین شناخت به رییس هیئت اعلام کردم فوتبال استان در حال حاضر شرایط مطلوب برگزاری بازی های لیگ برتر آن هم با تعداد 16 تیم را ندارد و تصمیم بر آن شد با تدوین یک برنامه سه ساله اقداماتی را در راستای تحقق اهدافی که بهبود وضعیت کیفی لیگ و فوتبال استان را دنبال می کرد، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تیم های حاضر در لیگ برتر استان باید صاحب برخی استاندارد های اولیه باشند، افزود: بسیاری از این تیم ها شرایط لازم را ندارند در حالی که لیگ برتر فوتبال استان باید در شان فوتبال استان برگزار شود و به همین دلیل باید از تعداد تیم های حاضر در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال کرمان نیازمند ساختار و نظم است/ ظرفیت استان، 16 تیم نیست

فوتبال کرمان نیازمند ساختار و نظم است/ ظرفیت استان، 16 تیم نیست