مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-22ورزشي

اعزام 20 تیم از پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام 20 تیم از پزشکان بسیجی به مناطق کم برخوردار و محروم استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

- دکتر رضا منصوری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این تیم ها روز چهارشنبه(دوم آذر) به مناطق کم برخوردار استان اعزام خواهند شد، اضافه کرد: یازده تیم از این تیم های پزشکی به محلات کم برخوردار شهر کرمانشاه مثل آقاجان، کیهانشهر، آناهیتا، باغ ابریشم، حکمت آباد، کرناچی و.

اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: 9 تیم نیز عازم مناطق کم برخودار شهرستان های مختلف استان خواهند شد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه این تیم ها ارائه خدمات پزشکی و داروی رایگان را در برنامه دارند، گفت: همچنین در این طرح با توجه به نیازسنجی توسط کارشناسان بسیج جامعه پزشکی، خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی و.

نیز انجام می شود.

وی ادامه داد: در صورت صلاحدید پزشکان، بیمارانی که نیاز به تجهیزات درمانی پیشرفته تر داشته باشند نیز برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز درمانی ارجاع و خدمات درمانی رایگان دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم با عنوان طرح شهید رهنمون از بهمن 1396 آغاز شد، گفت: در این طرح خدمات ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، مراقبت از زنان باردار، آموزش بهداشت، سنجش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 20 تیم از پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه

اعزام 20 تیم از پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه