مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-22حوادث

توصیه هایی برای رانندگی ایمن در سیلاب و بارندگی


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در زمان وقوع بارندگی و سیلاب، گفت: زمانی که جاده ای دچار سیلاب شده نباید با وسیله نقلیه از این مسیر عبور کرد زیرا وقتی خودرو در آب قرار می گیرد وزن سبک تری پیدا می کند و شدت سیلاب، - موجب واژگونی خودرو می شود.

امیرعباس نجفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گرفتار شدن یک خودرو در مسیر سیلاب اخیر در روستای چمن لاله بخش مرکزی شهرستان هفتکل، اظهار کرد: در بارندگی های اخیر، یک دستگاه خودروی سواری سمند با دو سرنشین حین عبور از یک پل و بر اثر شدت جریان آب ناشی از بارندگی شدید کنترل خود را از دست داد و اسیر سیلاب شد.

وی افزود: متاسفانه در پی این حادثه دو سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند و پس از بیش از هشت ساعت تلاش نجاتگران هلال احمر و جستجوی شبانه، پیکر بی جان این دو فرد کشف شد.

نجفی با اشاره به توصیه هایی برای رانندگی در شرایط جوی مشابه گفت: زمانی که جاده ای دچار سیلاب شده نباید با وسیله نقلیه از این مسیر عبور کرد زیرا وقتی خودرو در آب قرار می گیرد وزن سبک تری پیدا می کند و شدت سیلاب، موجب واژگونی خودرو می شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در چنین شرایطی مردم باید نکات ایمنی را رعایت کنند و در مسیر سیلاب و مسیل ها حضور پیدا نکنند و از حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای رانندگی ایمن در سیلاب و بارندگی

توصیه هایی برای رانندگی ایمن در سیلاب و بارندگی