مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-22اقتصادي

زیرساخت های معادن استان بوشهر تقویت می شود


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای چهار پروژه زیرساختی در بخش معدن استان شامل اکتشافات معدنی، نقشه های زمین شناسی، پروژه راه های دسترسی و برق رسانی به معادن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفوی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت تکمیل زیر ساخت های معدنی اظهار داشت: در زیر گروه پهنه های اکتشافی این پهنه ها با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن اجرا شده که تاکنون یک پهنه با جنس معدنی بوکسیت موفق به دریافت پروانه اکتشاف شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: به منظور مطالعات اکتشافی در استان، با همکاری سازمان زمین شناسی و از محل بودجه استانی نسبت به تهیه نقشه زمین شناسی اقدام شد که این مطالعه در حال حاضر توسط پیمانکار انجام شده و گزارش آن در حال بررسی های اولیه است.

وی گفت: همچنین در زیر گروه پروژه های راهسازی، این پروژه ها در دو گروه پروژه های اجرا شده توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و پروژه های اجراشده توسط اداره کل صمت استان قابل تفکیک است.

صفوی اضافه کرد: پروژه های راهسازی که تاکنون توسط ایمیدرو اجرا شده و تحویل شده شامل اشکالی آباد، تنگ پلنگی، تلخاب و علاوه بر این 2 پروژه دیگر نیز مطالعات اولیه آن انجام شده است که شامل امیر دیوان جاشک و پروژه دره سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های معادن استان بوشهر تقویت می شود

زیرساخت های معادن استان بوشهر تقویت می شود