مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-22بين الملل

اطلاعات دقیقی از عوامل خرابکاری در جوانرود داریم


سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: اطلاعات دقیقی را از عوامل خرابکاری در جوانرود داریم و مقتدرانه با این افراد مسلح که از گروه های مستقر در اقلیم شمال کردستان عراق هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد پورهاشمی در گفت وگو با خبرگزاری صدا وسیما گفت: دیروز عوامل گروهک های ضدانقلاب که برخی از آنها مسلح بوده اند، وارد شهرستان جوانرود شدند و با سوءاستفاده از تجمعات مردم، دست به خرابکاری زدند.

به گفته آقای پورهاشمی، در حوادث دیروز جوانرود کرمانشاه که در ادامه ناآرامی های اخیر کشور رخ داده، آشوبگران به اداره ها، بخش های خدماتی و شهری حمله کرده اند و در جریان این درگیری ها هم یکی دو منزل مسکونی را به آتش کشیده اند.

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه درباره این ناآرامی توضیح داده درحالی که مردم از مراسم تدفین در مزار به شهر باز می گشتند، افرادی که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اطلاعات و تصاویرشان را در دست دارند و شناسایی شده اند، دوباره دست به خرابکاری زده اند.

محمد پورهاشمی گفت که در این درگیری ها به برخی آسیب رسیده و تعدادی جان باخته اند و امروز با کمک خود مردم، امنیت برقرار است.

پیشتر یک مقام آگاه به خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی -ایرنا- از کشته شدن 3 اغتشاشگر در جریان این درگیری ها خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات دقیقی از عوامل خرابکاری در جوانرود داریم

اطلاعات دقیقی از عوامل خرابکاری در جوانرود داریم