مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-22بين الملل

دادستان آلمان شکایت مطرح شده علیه محمود عباس را وارد ندانست


وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از رد شکایت مطرح شده علیه رییس تشکیلات خودگردان درباره هولوکاست توسط دادستان کل برلین خبر داد.

- وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از رد شکایت مطرح شده علیه رییس تشکیلات خودگردان درباره هولوکاست توسط دادستان کل برلین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ریاض مالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار کرد، دادستان کل برلین شکایت مطرح شده علیه محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان را که در آن به انکار هولوکاست متهم شده بود، رد کرد.

دادستان کل آلمان در ادامه تاکید کرد، تنها هدف اصلی (عباس از آن اظهارات) جلب کردن توجه ها به جنایاتی که ارتش اسراییل در حق مردم فلسطین مرتکب شده و ظلم هایی بود که در حق فلسطینی ها می شود.

این حکم بلافاصله پس از سفر اخیر ریاض مالکی به برلین صادر شد.

پلیس برلین ماه اوت پس از اظهارات عباس در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان در برلین، آغاز تحقیقی درباره اتهام تحریک به خشونت در مورد عباس را اعلام کرد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در آن کنفرانس گفته بود، اسراییل از سال 1947 تا امروز 50 قتل عام در 50 مکان فلسطینی از دیر یاسین گرفته تا قبیه، الطنطوره، کفر قاسم و دیگر نقاط انجام داده، 50 کشتار، 50 هولوکاست تا الآن، هر روز افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان آلمان شکایت مطرح شده علیه محمود عباس را وارد ندانست

دادستان آلمان شکایت مطرح شده علیه محمود عباس را وارد ندانست