مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-22اجتماعي

آمادگی 46 اکیپ راهداری در 35 راهدارخانه کرمانشاه در فصل سرد سال


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آمادگی 46 اکیپ راهداری در 35 راهدارخانه کرمانشاه در فصل سرد سال خبر داد.

- فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آمادگی نیروها و تجهیزات راهداری برای فصل بارندگی و سرما از 15 آبان آغاز شده اما شروع اصلی طرح زمستانی از ابتدای دی ماه است.

وی افزود: سازه های تابستانی و زمستانی را در دستور کار داریم که در سازه تابستانی لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب علائم راه ها، ایمن سازی، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی راه ها و جایگزینی نیوجرسی به جای گارد ریل که امنیت بیشتری دارد، انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اتمام تابستان آمادگی برای فصول سرد سال صورت می گیرد و با توجه به نوع بارش ها، وضعیت استان و چیدمان نیروها، 46 اکیپ راهداری در 35 راهدارخانه که آمادگی لازم را دارند تجهیز و محل اسکان برای در راه ماندگان و نیروها در نظر گرفته شده است.

کرمی گفت: بیش از 40 هزار تن نمک و شن خریداری شده و در مناطق برفگیر دپو شده و تمامی ماشین آلات راهداری و سیستم های زمستانی و تیغه های برف روب به روز رسانی شدند و همچنین نصب نمک پاش های موقت و سیار بر روی کامیون ها انجام شده و 430 دستگاه ناوگان سبک و سنگین به صورت مستقیم و غیر مستقیم و آماده باش 600 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 46 اکیپ راهداری در 35 راهدارخانه کرمانشاه در فصل سرد سال

آمادگی 46 اکیپ راهداری در 35 راهدارخانه کرمانشاه در فصل سرد سال