مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:152022-11-22بين الملل

آمریکا فرماندهی جدید نیروی فضایی را در منطقه اقیانوس آرام-هند راه اندازی می کند


فرماندهی آمریکا در منطقه اقیانوس آرام-هند اعلام کرد، نیروی فضایی آمریکا در حال ایجاد یک فرماندهی جدید در این منطقه است؛ اقدامی که گمان می رود با هدف تقویت توانایی های دفاعی آمریکا در برابر تهدیدات موشکی بالستیک چین و کره شمالی انجام می شود.

- فرماندهی آمریکا در منطقه اقیانوس آرام-هند اعلام کرد، نیروی فضایی آمریکا در حال ایجاد یک فرماندهی جدید در این منطقه است؛ اقدامی که گمان می رود با هدف تقویت توانایی های دفاعی آمریکا در برابر تهدیدات موشکی بالستیک چین و کره شمالی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، فرماندهی آمریکا در منطقه اقیانوس آرام-هند روز دوشنبه در پستی در توییتر اعلام کرد، فرماندهی جدید نیروی فضایی آمریکا در منطقه اقیانوس آرام-هند روز سه شنبه راه اندازی خواهد شد.

این نخستین فرماندهی نیروی فضایی خواهد بود که تحت یک فرماندهی جنگی همچون فرماندهی آمریکا در منطقه اقیانوس آرام-هند راه اندازی خواهد شد.

نیروی فضایی آمریکا دسامبر 2019 میلادی تشکیل شد که هدفش حفاظت از منافع آمریکا در فضا، جلوگیری از تهاجم در فضا، از فضا و به فضا، و همچنین انجام عملیات های فضایی است.

به گفته منابع آگاه، تهدیدات فضایی شامل موشک های بالستیک قاره پیما و موشک های مافوق صوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا فرماندهی جدید نیروی فضایی را در منطقه اقیانوس آرام-هند راه اندازی می کند

آمریکا فرماندهی جدید نیروی فضایی را در منطقه اقیانوس آرام-هند راه اندازی می کند