مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:202022-11-22اقتصادي

بیمه خویش فرما شوید


استاندار کرمان در بازدید از شرکت فرش کرمان و گلایه بانوان قالیباف از عدم برخورداری از مزایا و بیمه، به آنها پیشنهاد داد بیمه خویش فرما بشوند.

- محمدمهدی فداکار عصر امروز اول آذرماه از برخی پروژه های شهری کرمان بازدید کرد.

بررسی وضعیت میدان ارگ مقصد اول استاندار کرمان بود که در این بازدید اعلام شد فاز اول میدان ارگ در 22 بهمن امسال به بهره برداری می رسد و برنامه خاصی برای تعامل اجتماعی در این مسیر تعریف شده است.

فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان نیز گفت: مسیر میدان ارگ، بازار، گلبازخان و خیابان تجلی به محور فرهنگی تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار کرمان هفت روز قبل در بازدید از پروژه های شهری تاکید کرد: طبق طرح تفصیلی قانونا می توانیم از ورود خودروها به میدان ارگ جلوگیری کنیم اما در کوتاه مدت بنایی بر ممنوع کردن وروود خودروها به اطراف میدان نداریم و پس از آماده سازی پیاده راه، کف سازی و تکمیل پارکینگ ها و .

میدان ارگ پیاده راه می شود.

بنابراین گزارش، شرکت فرش مربوط به دوره پهلوی است و در بلوار باستانی پاریزی شهر کرمان واقع شده و این اثر در تاریخ 28 فروردین 1380 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و عصر امروز فداکار برای مشاهده وضعیتش به آنجا رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه خویش فرما شوید

بیمه خویش فرما شوید