مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 20:452022-11-22سياسي

فریضه جهاد تبیین راهکار اصلی با هجمه های دشمنان است


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه فریضه جهاد تبیین راهکار اصلی با هجمه های دشمنان است، گفت: بسیج گره گشای مشکلات کشور در تنگناهای مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر روز سه شنبه در همایش پیشگامان رهایی سربازان ولایت با حضور بسیجیان طلبه و دانشجو اظهار داشت: وی تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی دخت تنومندی است که در تمام دنیا از ثمرات آنها بهره مند می شوند، برای حفاظت از انقلاب اسلامی، بسیج توسط امام راحل ایجاد شده است.

وی افزود: امام راحل برای پاسداری از انقلاب اسلامی، بسیج را ایجاد کرد، مجموعه ای که جنس امام است.

وی گفت: افق دید امام راحل به بسیج نگاه نرم افزاری و سخت افزاری بود، مصون بودن انقلاب اسلامی را ترویج تفکر بسیج را در مراکز علمی کشور دانستند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: تفکر بسیجی باعث مقاومت ملت ایران در برابر دشمن شده است، عشق بسیجی برای خدمت کردن در عرصه ها مشهود است.

وی با اشاره به بسیج در همه عرصه های کشور که نیاز باشد نقش آفرینی می کند، افزود: آنچه که امروز نیاز است اینکه افسران جنگ نرم کشور در فریضه جهاد تبیین حضوری فعال و گسترده داشته باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: در این فریضه نباید کوتاهی و سکوت کنیم، اگر سکوت کنیم جوانان ما مغلوب تهاجم فرهنگی دشمن می شود و نادانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه جهاد تبیین راهکار اصلی با هجمه های دشمنان است

فریضه جهاد تبیین راهکار اصلی با هجمه های دشمنان است