مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 00:222022-11-22سياسي

اجتماع باشکوه دانشجویان بسیجی هرمزگان برگزار شد+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، صدها دانشجوی بسیجی دانشگاههای هرمزگان امشب در برنامه ویژه ای با عنوان پیشگامان رهایی در مسجد جامع بندرعباس با گرامیداشت دو آذرماه سالروز تشکیل زخمی و 9 مهرماه آسمانی شد را گرامی داشتند.

  در این مراسم حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و سردار هاشمی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه، روسای دانشگاههای پیام نور و فرهنگیان هرمزگان حضور یافته و سخنرانی کردند.

هر جا رنجی باشد، بسیج فریاد رس مردم است مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: هیچ رویدادی را از ابتدای انقلاب، بدون نقش آفرینی بسیج پشت سر نگذاشته ایم و از شلمچه تا خرمشهر و عبور از روزهای ناامنی و ترور و تهدید و تحریم با تفکر بسیجی ممکن شده است و امروز نیز تفکر بسیجی به ایران چنان قدرتی داده که با تمام توان بدنبال مهار آن هستند.

  وی تأکید کرد: هر جا رنجی باشد، بسیج فریاد رس مردم است و اکنون صحنه خیلی مبهم نیست و با نگاهی به تاریخ می توانیم نمونه های مشابهی از آنچه با ایران اسلامی به راه انداخته اند را برای مهار دیگر ملت ها و کشورها ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع باشکوه دانشجویان بسیجی هرمزگان برگزار شد+عکس

اجتماع باشکوه دانشجویان بسیجی هرمزگان برگزار شد+عکس