مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-23سياسي

دشمن به دنبال اختلال در ارائه خدمات به مردم است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه «دشمن به دنبال اختلال خدمات به مردم است»، گفت: تقویت زیرساخت های ارتباطی برای ارائه خدمات بهتر به مردم مهمترین هدف ما ست.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلال خدمات به مردم است ، گفت: تقویت زیرساخت های ارتباطی برای ارائه خدمات بهتر به مردم مهمترین هدف ما ست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه همکاری بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و شرکت مخابرات ایران با حضور سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به امضا رسید.

در این مراسم سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به حملات اخیر سایبری به زیرساخت های کشور گفت: این حملات اهمیت پرداختن به امنیت فضای سایبری را بیشتر کرده است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور تلاش های صورت گرفته در تامین امنیت در حوزه سایبر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با این وجود باید همچنان اقدامات زیادی در این حوزه صورت بگیرد.

وی افزود: درجه اهمیت و حیاتی بودن یک زیرساخت سطح ایمنی، امنیت و حفاظت آن را مشخص می کند.

وی دارایی ها را به 5 سطح ویژه، حیاتی، حساس، مهم و قابل حفاظت تقسیم بندی کرد و افزود: سطح تهدیدات متناسب با سطح اهمیت یک دارایی است و دشمن همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال اختلال در ارائه خدمات به مردم است

دشمن به دنبال اختلال در ارائه خدمات به مردم است