مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-23اقتصادي

پیگیری های لازم برای پرداخت بیمه کشاورزی انجام شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: رایزنی ها و پیگیری های لازم با صندوق بیمه  کشاورزی کشور برای پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی انجام شده است.

- نادر تقی زاده 2 آذر با اعلام این خبر افزود: تلاش می شود مابقی مطالبات کشاورزان خسارت دیده دراسرع وقت پرداخت شود.

وی با اشاره به کاهش ضریب نفوذ بیمه در برخی مناطق استان نیز اظهار کرد: اگر بخواهیم نفوذ بیمه در استان افزایش یابد لاجرم باید تنوع بیمه و تناسب پرداخت با میزان خسارت را اصلاح کنیم تا جذابیتی برای بیمه کردن محصولات کشاورزی ایجاد شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: چالش ها و مشکلات فراروی بیمه محصولات کشاورزی توسط عوامل ذی ربط احصاء و برای اصلاح به مقام های بالاتر ارسال شود .

این مسئول افزود: یکی از اقدامات مهم دولت در بخش کشاورزی سنجش ازدور زمین های زراعی یا همان تصویربرداری ماهواره ای بیمه شدگان است که در این برنامه تمام مراحل رشد گیاه رصد و ثبت می شود و امکان تخلفاتی از جمله مساحت، نوع کشت دیم یا آبی بودن، زمینی غیر معرفی شده و تکرار همپوشانی به صفر می رسد و روند تشکیل پرونده غرامت بیمه و پرداخت، تسهیل می شود .

تقی زاده اضافه کرد: اگر ایراد و اشکالی در تشخیص و سنجش ماهواره ای در استان ما وجود دارد توسط کارشناسان مربوطه به صورت علمی بررسی و راهکار لازم ارائه شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های لازم برای پرداخت بیمه کشاورزی انجام شده است

پیگیری های لازم برای پرداخت بیمه کشاورزی انجام شده است