مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-23فرهنگي

پیگیر مسائل بازیگرانی بازداشتی هستیم/بنابر گفتگو داریم


سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، - حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز (دوم آذر ماه) در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره برگزاری چهارمین جشنواره فیلم آسیایی در پایتخت نیجریه به پیشنهاد سفارت ایران و اهداف برگزاری این رویدادها گفت: سیاست دولت مردمی، گسترش دیپلماسی فرهنگی و هنری است و در پناه این دیپلماسی موضوع اقتصاد فرهنگ از اولویت های کاری است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را پیگیری می کند.

وی تصریح کرد: از یک سال گذشته حجم ارتباطات فرهنگی و گستره تعاملات هنری خود را گسترش داده ایم و در همه کشورهای هدف از جمله کشورهای منطقه، جهان اسلام، همسایگان و همچنین کشورهای آفریقایی این موضوع را دنبال می کنیم.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که موضع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازیگران بازداشتی چیست و آیا نسبت به آنان تسامحی صورت می گیرد؟ بیان کرد: در این حدود 60 روزی که اتفاقات اخیر در حال رخ دادن است بنا داشته ایم که با گفتگو و شفاف سازی اجازه ندهیم کار به جایی بکشد که موجب نگرانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر مسائل بازیگرانی بازداشتی هستیم/بنابر گفتگو داریم

پیگیر مسائل بازیگرانی بازداشتی هستیم/بنابر گفتگو داریم