مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:212022-11-23فرهنگي

بررسی شرایط میزبانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


نشست های آسیب شناسی بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مدیران و فعالان این عرصه به منظور هم اندیشی در راستای برگزاری هرچه بهتر بیست و هشتمین دوره این رویداد بین المللی برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، این مجموعه نشست ها با حضور اعضای هیات مدیره دو انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر، انجمن نمایشگران عروسکی و اعضای بنیاد تئاتر کودک برگزار شده است.

در این نشست ها با تاکید بر نقش مهم تئاتر کودک و نوجوان به عنوان بستری برای خلق جامعه ای خلاق، پویا و پر از شور و نشاط، از تاثیر مهم این هنر در رشد مهارت های فردی و گروهی این گروه سنی صحبت شد.

همچنین عنوان شد که جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با وجود اهمیت بالایی که در رشد قدرت تخیل گروه سنی کودک و نوجوان و ارتقای سطح آگاهی و آموزشی گروه های تئاتری نیز تاثیر انکارناپذیری دارد، به دلیل همه گیری ویروس کرونا دو سال از ادامه فعالیت بازماند و بیست و هفتمین دوره اش پس از چندین بار تعویق زمانی از یکم تا ششم تیرماه سال جاری با حضور 70 گروه نمایشی و حدود 400 هنرمند در همدان برگزار شد تا کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان علاقه مند، به تماشای دنیای پر راز و رمز و هیجان کودکانه بنشینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شرایط میزبانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

بررسی شرایط میزبانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان