مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-23سياسي

مرکز هوش مصنوعی برای یاری دستگاه های اجرایی ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمودرضا آقامیری در جلسه اجرایی مفاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید بهشتی و سازمان مدیریت بحران کشور گفت: - سرپرست دانشگاه شهید بهشتی گفت: باید مرکز هوش مصنوعی با تمرکز بر فعالیت های بین رشته ای در دانشگاه شهیدبهشتی ایجاد و برنامه 10 سال آینده ترسیم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمودرضا آقامیری در جلسه اجرایی مفاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید بهشتی و سازمان مدیریت بحران کشور گفت: قطع رابطه دانشگاه با صنعت یکی از مشکلات مهم است؛ رویکرد جدید دانشگاه شهید بهشتی حرکت به سمت حل مساله و مساله محور بودن است، برای رسیدن به این مرحله باید به گونه ای عمل کنیم که با پشتوانه علمی بتوانیم به دستگاه های اجرایی یاری رسانیم.

سرپرست دانشگاه با اشاره به تحولات جهانی و رشد فناوری در دنیا و تاثیر آن بر زندگی انسان اظهار داشت: غفلت دیروز، امروز بار عظیمی را ایجاد کرده است اگر امروز فکر نکنیم و برنامه نداشته باشیم، فردا با بحران مواجه خواهیم بود.

کار دانشگاه فکر کردن، حل مساله و پشتیبانی است.

استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق باید در فرآیند کار ها و فعالیت ها لحاظ شود؛ برای این منظور باید مرکز هوش مصنوعی با تمرکز بر فعالیت های بین رشته ای در دانشگاه ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز هوش مصنوعی برای یاری دستگاه های اجرایی ایجاد می شود

مرکز هوش مصنوعی برای یاری دستگاه های اجرایی ایجاد می شود