مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-23اقتصادي

مدیرعامل بانک صادرات: ​رویکرد بانک صادرات ایران حمایت از دانش بنیان ها است


توجیه طرح هایی که توسط شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات به بانک ها ارائه می شود، اهمیت فراوانی دارد و در بانک صادرات ایران تلاش می شود تا منابع در شرکت هایی مصرف شود که بیشترین تاثیرات مثبت را از خود بر جای بگذارد.

- توجیه طرح هایی که توسط شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات به بانک ها ارائه می شود، اهمیت فراوانی دارد و در بانک صادرات ایران تلاش می شود تا منابع در شرکت هایی مصرف شود که بیشترین تاثیرات مثبت را از خود بر جای بگذارد.

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تسهیلات بانک ها به شرکت های دانش بنیان منشاء خدمات بسیاری در حوزه صنعت و اشتغال شده و اثرگذاری طرح ها برای هدایت بهینه منابع از اهمیت فراوانی برخوردار است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی در نشست هماهنگی مدیران عامل بانک ها با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان این مطلب افزود: توجیه طرح هایی که توسط شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات به بانک ها ارائه می شود، اهمیت فراوانی دارد و در بانک صادرات ایران تلاش می شود تا منابع در شرکت هایی مصرف شود که بیشترین تاثیرات مثبت را از خود بر جای بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک صادرات: ​رویکرد بانک صادرات ایران حمایت از دانش بنیان ها است

مدیرعامل بانک صادرات: ​رویکرد بانک صادرات ایران حمایت از دانش بنیان ها است