مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:552022-11-23سياسي

فراجا: بسیج تکیه گاه محکم نظام و نعمتی برای مردم است


 فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان، این نهاد را تکیه گاهی محکم برای نظام و نعمتی برای مردم عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد که پایگاه خبری پلیس آن را منتشر کرده است.

در این پیام آمده است: پنجم آذر ماه 1358 سالروز تأسیس بسیج و تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است و هفته بسیج برای همگان یادآور عشقی خالصانه و بی چون و چرا به ولایت و جان سپردن در راه مولا و مقتدا بدون ذره ای چشم داشت است.

بسیج، مکتب عاشقانی بی غل و غش است که هرکجا نیاز باشد می شتابند و بر سر این عشق جان می بازند.

این تکیه گاه محکم نظام سال هاست که در صحنه های مختلف حضور دارد؛ هرکجا که روحیه بسیجی دمیده شود شکوفایی و پیشرفت متبلور می گردد.

در عرصه های دفاع، جهاد، مبارزه، علم، فناوری و نخبه پروری، فرهنگ و تفکر بسیجی و دلسوزی بسیجیان سرعت پیشرفت و تعالی را دوچندان کرده است.

بسیج، نعمتی است برای مردم ایران؛ پشتوانه ای چون کوه محکم و استوار و خلوصی ناب و گواه آن شهدایی است که طی ناآرامی های اخیر در فتنه های دشمنان در مظلومیت به خون خود غلطتیدند تا آنان که سودای براندازی در سر می پرورانند گیج و مبهوت از این شور و شیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا: بسیج تکیه گاه محکم نظام و نعمتی برای مردم است

فراجا: بسیج تکیه گاه محکم نظام و نعمتی برای مردم است