مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 17:112022-11-23سياسي

کار امروز بسیجیان از روزهای جنگ سخت تر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: نیز از اقشار پیشران بوده که پیشرفت کشور را در بسیاری حوزه ها مدیون این قشر هستیم.

وی با تصریح بر این که هر جا گره ای به کار نظام و انقلاب افتاده، بسیج شاه کلید همه قفل ها بوده است، خاطرنشان کرد: بسیجی بن بستی ندارد و اگر امروز در برخی از حوزه ها در قله ایستاده ایم و موفقیت هایی رقم خورده، بواسطه همین مجاهدت ها بوده است.

سالاری ادامه داد: امروز با یکی علمای رزمنده دوران دفاع مقدس هم کلام شدم که می فرمود کارهای امروز بسیجیان در ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان از روزگار جنگ، سخت تر است و ایستادگی بسیجیان تا پای جان برای امنیت و آرامش کشور، خاری در چشم دشمنان گشته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: نظام برای جلوگیری از آسیب به مردم و برای جلوگیری از ایجاد امواج منفی و منافق گونه کشته سازی از سوی دشمنان در چند هفته اخیر دهها شهید تقدیم کرده و نمونه آن شهید بزرگوار مجتبی امیری دوماری از شهرستان قشم است که نگاهی به زندگی او بیانگر اوج گیری روح بلندش در سایه ولایت مداری و عشق به ائمه اطهار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار امروز بسیجیان از روزهای جنگ سخت تر است

کار امروز بسیجیان از روزهای جنگ سخت تر است