مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 20:052022-11-23سياسي

واکنش به بیانیه نماینده جوانرود/ پاسخگوی مطالبات مردم باشید


بیانیه اخیر نماینده جوانرود در مجلس واکنش هایی را به همراه داشت به طوریکه برخی از وی خواستند در جایگاه نمایندگی مجلس پاسخگوی مطالبات معیشتی و معضلات مردم و جوانان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در پی حوادث روزهای اخیر در شهرستان جوانرود و بیانیه نماینده مردم شهرستان جوانرود در مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ألا کُلُّکُم راعٍ و کُلُّکُم مَسؤولٌ عَن رَعِیَّتِه (بدانید که همه شما مسئولید و همه شما نسبت به زیر دستانش بازخواست می شوید.

) جناب آقای لهونی وظیفه نمایندگی ایجاب می کرد، زمانی که پیش از حرکت برخی از مردم به سمت مجموعه های امنیتی و شنیدن خبر محاصره سپاه پاسداران تیپ انصار و اداره اطلاعات به گوش حضرتعالی برسد، جانتان را کف دستتان بگیرید و به جای آن دسته از افرادی که تحریک کننده مردم و تصمیم گیرنده برای حمله مسلحانه به سمت سربازان ملت و مدافعان امنیت بشوند، دعوت کننده به آرامش آنها بوده و مانع تیراندازی مستقیم آنها به سمت برادرانتان می شدید، قائله را با گفتگو حل می کردید.

جناب آقای لهونی یا به مردم آدرس اشتباهی داده اند یا این دسته افراد مخلان امنیت مردم هستند چون نیروی انتظامی، سپاه و اداره اطلاعات محل تصمیم گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به بیانیه نماینده جوانرود/ پاسخگوی مطالبات مردم باشید

واکنش به بیانیه نماینده جوانرود/ پاسخگوی مطالبات مردم باشید