مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 23:002022-11-23سياسي

بسیج از ظرفیت دانشجویان در مسیر جهاد تبیین بهره ببرد


برای جهاد تبیین، بسیج که ضروری ترین نهاد است باید از ظرفیت دانشجویان بهره ببرد و تنها نگرانی کنونی در انجام وظیفه در راستای جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی شامگاه چهارشنبه در برنامه گفت و گوی آزاد دانشجویی پیرامون جایگاه سازمان تبلیغات به عنوان بزرگترین نهاد تبلیغی و ترویجی کشور در حوادث اخیر اظهار داشت: مجموعه های مردمی که کار فرهنگی می کنند باید تقویت شوند و سازمان موظف به حمایت است.

وی ادامه داد: فردی که دوره ای را در مجموعه های فرهنگی گذرانده باید مروج حرف حقی باشد که یاد گرفته و دانشجو در قالب فعالیت های فرهنگی کنشگر و مسئله حل کن و روشنگر ظاهر شود و در این مسیر حق را به گوش سایران برساند، از این رو سعی شده تا چنین برنامه هایی که مروج حق و آموزش افراد هستند را در اولویت حمایت قرار گیرند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در ابتدا مردم باید یکدیگر را دعوت به خوبی کنند، خاطر نشان کرد: ماهیت تبلیغات اسلامی به تعبیر امام (ره) شناساندن خوبی ها و تشویق به انجام آنهاست و همه مردم باید تبلیغات اسلامی را ترسیم کنند.

اولویت تقویت مجموعه های مردمی وی ادامه داد: وظیفه سازمان تقویت مجموعه های مردمی در این مسیر است و کار اقناعی زمانی مؤثر است که از بالا نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج از ظرفیت دانشجویان در مسیر جهاد تبیین بهره ببرد

بسیج از ظرفیت دانشجویان در مسیر جهاد تبیین بهره ببرد