مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-24حوادث

بازداشت موبایل قاپ تک رو در شهرک غرب


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر تک رو، راننده جرثقیل سارق و .

خبرداد.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای به تشریح سه پرونده این پلیس در 24 ساعت گذشته پرداخت و گفت: یکی از پرونده ها مربوط به دستگیری زورگیر تکرو است.

رسیدگی به این پرونده به دنبال افزایش سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی در شهرک غرب و سعادت آباد به یک روش خاص توسط موتورسیکلت تکرو در دستورکار تیم عملیات کلانتری این محل قرار گرفت و ماموران تحقیقات میدانی خدو در این زمینه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند، اظهارکرد: مشخصات به دست آمده به کلیه واحدهای گشتی اعلام شد تا اینکه روز گذشته ماموران عملیات کلانتری درحال گشت زنی در شهرک غرب بودند که متهم با همان مشخصات را در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده کرده و سریعا وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز چند دقیقه ای و اجرای طرح مهار متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

موقوفه ای با اشاره به کشف سلاح سرد از متهم گفت: متهم که 18 سال سن داشت در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت و 10 فقره زورگیری از شهروندان و سرقت تلفن همراه معترف شد که تاکنون با مراجعه مالباختگان 10 نفر از شکات نیز مورد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت موبایل قاپ تک رو در شهرک غرب

بازداشت موبایل قاپ تک رو در شهرک غرب