مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 09:252022-11-24سياسي

علت افزایش قاچاق مواد مخدر چیست؟


معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: قاچاق مواد مخدر از خاک کشور ایران به واسطه تولید در افغانستان و مصرف آن در کشورهای اروپایی افزایش یافته است و علت آن هم فعال شدن مسیر جنوبی از کشور افغانستان است که از این طریق مواد .

- ایسنا/هرمزگان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: قاچاق مواد مخدر از خاک کشور ایران به واسطه تولید در افغانستان و مصرف آن در کشورهای اروپایی افزایش یافته است و علت آن هم فعال شدن مسیر جنوبی از کشور افغانستان است که از این طریق مواد مخدر از دریای عمان به خلیج فارس منتقل و وارد مرزهای خاکی گشور از جمله استان هرمزگان می شود.

سردار محمد مسعود زاهدیان شب گذشته (دوم آذرماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان در بندرعباس، مواد مخدر را عامل بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی زیادی از جمله طلاق، افزایش گودکان کار و .

دانست و افزود: استان هرمزگان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و یکی از سه استان اصلی کاشف مواد مخدر در کشور است.

وی گفت: قاچاق مواد مخدر از خاک کشور ایران به واسطه تولید در افغانستان و مصرف آن در کشورهای اروپایی افزایش یافته است و علت آن هم فعال شدن مسیر جنوبی از کشور افغانستان است که از این طریق مواد مخدر از دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش قاچاق مواد مخدر چیست؟

علت افزایش قاچاق مواد مخدر چیست؟