مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:352022-11-24سياسي

آمادگی سازمان بازرسی برای رفع موانع پژوهشگاه رویان


رییس سازمان بازرسی کل کشور از آمادگی این سازمان برای کمک به پژوهشگاه رویان و رفع مشکلات و موانع موجود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ذبیح الله خداییان که در راستای نظارت بر اجرای شعار سال و حمایت از شرکت های دانش بنیان، بازدیدهای مختلفی را از شرکت ‎های مختلف داشته است، در ادامه این بازدیدها در پژوهشگاه رویان حضور یافت.

وی در جمع مدیران این پژوهشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره سعید کاظمی آشتیانی مؤسس پژوهشگاه رویان، از اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای جایگاه علمی جمهوری اسلامی ایران ابراز خشنودی کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب ایجاد اعتماد به نفس در جوانان و تحقق ما می توانیم شد، افزود: دشمنان به دلیل دستاوردهای بی نظیر و چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، به انحای گوناگون در حال تهدید و برنامه ریزی برای جلوگیری از سرعت پیشرفت های علمی، صنعتی و فناوری کشورمان هستند که به لطف خدا ناکام مانده و ناکام خواهند ماند.

خداییان با اشاره به تلاش نظام سلطه برای تصویرسازی نادرست از وضعیت کشورمان، خطاب به مسئولان پژوهشگاه رویان تاکید کرد که به صورت هنرمندانه، اقدامات و دستاوردهای این پژوهشگاه را در سطح کشور و جهان به تصویر بکشند تا علاوه بر آگاهی هموطنان از خدمات ارائه شده، جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان بازرسی برای رفع موانع پژوهشگاه رویان

آمادگی سازمان بازرسی برای رفع موانع پژوهشگاه رویان