مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-24اقتصادي

ارائه خدمات 118 میلیارد ریالی بسیج برای نهضت خدمات رسانی به مردم آمل


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: با توجه به تأکیدات رییس سازمان بسیج مستضعفین بیش از 11 میلیارد و 840 میلیون تومان در راستای نهضت خدمت رسانی در شهرستان آمل برای مردم هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عابدین داغمه چی امروز در آیین افتتاح پروژه های هفته توسط ناحیه مقاومت بسیج و بسیج سازندگی سپاه شهرستان آمل به بهره برداری می رسد.

وی میزان اعتبارات لازم برای افتتاح 30 پروژه هفته بسیج در آمل را بیش از 55 میلیارد ریال دانست و افزود: در بین این پروژه ها ساماندهی پنج گلزار شهدا و افتتاح 14 واحد مسکن محروم جای دارد.

داغمه چی با اشاره به افتتاح 14 خانه محروم با همکاری اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل در هفته بسیج، افزود: برای هر روز این هفته کلید دو واحد مسکن محروم به نیازمندان و جامعه هدف تقدیم می شود.

وی با اعلام اینکه بسیج خدمتگزار ملت ایران و همه مردم کشور است، تصریح کرد: بیش از 10 واحد کارگاه اشتغالزایی و کارآفرینی به همراه توزیع یک هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم آسیب دیده و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه بسیج به دنبال ایجاد امید، شور و نشاط در دل مردم است، یادآور شد: این هفته در سال تولید، دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات 118 میلیارد ریالی بسیج برای نهضت خدمات رسانی به مردم آمل

ارائه خدمات 118 میلیارد ریالی بسیج برای نهضت خدمات رسانی به مردم آمل