موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-24اقتصادي

طرز تهیه فرنچ تست شکلاتی


فرنچ تست شکلاتی یکی از انواع خوراکی های خوشمزه و بین المللی است که برای وعده صبحانه بسیار مناسب می باشد - برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فرنچ تست شکلاتی در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم فرنچ تست شکلاتیتخم مرغ    2 عددوانیل    1 قاشق چایخوریشیر    1 پیمانهشکر    1 قاشق غذاخوریشکلات صبحانه    به مقدار کافیشکلات صبحانه    به مقدار کافی طرز تهیه فرنچ تست شکلاتی مرحله اولبرای تهیه فرنچ تست شکلاتی خوشمزه در ابتدای کار تخم مرغ ها را به همراه شکر و شیر درون یک کاسه مناسب ریخته و با همزن دستی به خوبی هم می زنیم تا بافت تخم مرغ از لخته خارج شده و ذرات شکر حل شوند.

مرحله دومحالا لبه های نان تست را با چاقو جدا کرده و با وردنه روی آنها می کشیم تا کمی تخت شوند، سپس یک طرف نان مقداری از شکلات صبحانه ریخته و کاملا پخش می کنیم و با یک نان دیگر روی آنرا می پوشانیم.

مرحله سومحالا نان تست ها را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و درون مخلوط شیر می غلطانیم، سپس کره را به تابه اضافه کرده و روی حرارت قرار می دهیم تا کره ذوب شود.

در ادامه نان تست ها را درون تابه قرار می دهیم.

مرحله چهارمدر این مرحله اجازه می دهیم یک طرف نان ها به مدت 2 دقیقه کاملا سرخ شود، سپس بر می گردانیم تا طرف دیگر آن به مدت 2 دقیقه سرخ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه فرنچ تست شکلاتی

طرز تهیه فرنچ تست شکلاتی