مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-24فرهنگي

تفاوت های فرهنگی در استان ها را به رسمیت می شناسیم


معاون راهبری استان های حوزه هنری گفت: امروز به هر حوزه فرهنگی در سراسر کشور که نگاه کنیم، تفاوت های جدی فرهنگی و هویتی وجود دارد که این تفاوت ها را به رسمیت می شناسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید لشکری، ظهر پنجشنبه در نشست صمیمی با جمعی از هنرمندان استان یزد اظهار داشت: بدون اغراق شاید یکی از عمیق ترین مجموعه های فکری جدی در حوزه هنری، مرکز حوزه هنری یزد است.

لشکری افزود: امروز به واسطه ظرفیت فکری خوبی که در حوزه هنری یزد داریم، آثار عمیق و جدی تولید شده است و امیدواریم این اتفاق مهم و مبارک در دوره جدید هم ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر اتفاقات سازنده ای در حوزه هنری یزد رخ داده است، گفت: تربیت و آموزش نسل جدید از هنرمندان مهم ترین اقدام آن دوره است و امروز در عرصه نویسندگی، فیلم و ایجاد باشگاه فیلم، اتفاق خوب و مبارکی را شاهد هستیم.

معاون راهبری استان های حوزه هنری، توجه به مسئله زیست بوم را یک اتفاق ویژه و از مهم ترین تصمیمات حوزه هنری عنوان کرد و افزود: امروز به هر حوزه فرهنگی در سراسر کشور که نگاه کنیم، تفاوت های جدی فرهنگی و هویتی وجود دارد؛ ما در حوزه هنری تصمیم گرفتیم این تفاوت ها را به رسمیت بشناسیم و این ظرفیت ها را نقطه ای برای جهش بیش از پیش فرهنگ و هنر کشور بدانیم و این نقطه کانونی و هدف اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت های فرهنگی در استان ها را به رسمیت می شناسیم

تفاوت های فرهنگی در استان ها را به رسمیت می شناسیم