مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-24ورزشي

فعالیت 1000 تیم استارتاپی شاهد و ایثارگر در کشور


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: توسط یک سامانه اطلاعات تمامی شرکت های دانش بنیان و استارتاپی ایثارگران شناسایی و مشخص شده تا امروز یک هزار شرکت استارتاپی وابسته به خانواده شهدا، - جانبازان و آزادگان در کشور فعال هستند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست صمیمی تشکل ها، کارآفرینان برتر شاهد و ایثارگر استان قزوین که امروز 3 آذر برگزار شد، اظهار کرد: نخبه توانایی یا ظرفیتی دارد که عموم جامعه آن ظرفیت را ندارند و با این نگاه همه ایثارگران نخبه هستند زیرا اگر دوران جنگ و دفاع مقدس را مرور کنیم می بینیم که 10 تا 15 درصد مردان در جبهه های جنگ حاضر شدند.

وی افزود: ایثارگران همواره فداکاری کرده اند و امروز نیز به جای اینکه نیازمند کمک باشند دستگیر و نقش آفرین هستند و ما وظیفه داریم از آنان تشکر کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در این سال ها ایثارگری را اینگونه تعریف کردند که فرزندان ایثارگران به مدد جانبازی از جامعه کمک می گیرند در حالی که این موضوع واقعیت ندارد بلکه واقعیت این است که این افراد در عرصه های کارآفرینی، اقتصادی، ورزش و علمی افتخارآفرین هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت استخدام دولتی محدود است، تأکید کرد: سال گذشته 67 هزار نفر در استخدام های دولتی جذب شدند که مشخص نیست چقدر از این افراد خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1000 تیم استارتاپی شاهد و ایثارگر در کشور

فعالیت 1000 تیم استارتاپی شاهد و ایثارگر در کشور