مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-24سياسي

رسانه باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی را به جامعه تزریق کند


قدرت رسانه و فضای مجازی باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی و اسلامی را به جامعه تزریق کند.

- به گزارش، احمد ناصری موحد در گردهمایی گردان های سایبری بسیج اظهار کرد: در شرایطی که همه دنیا به دنبال جذب اندیشه و تفکر مردم هستند، امروز اهریمن رسانه ذهن جوان ایرانی را می خواهد به خود جذب خود کند از این رو قدرت رسانه و فضای مجازی جبهه انقلاب باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی و اسلامی را به جامعه تزریق کند.

وی گفت: وقتی اندیشه، تفکر، قلم و رسانه را از ما بگیرند و تبلیغ کننده تنها خودشان شوند، بین حاکمیت و مردم فاصله ایجاد می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه افزود: در جنگ شناختی و ترکیبی و همچنین اغتشاشات اخیر، رسانه های معاند هماهنگ شدند و به قرآن، پرچم مقدس جمهوری اسلامی، حجاب، عفاف و اعتقادات این مردم بی احترامی کردند و سلبریتی ها و فریب خوردها به آن دامن زدند.

وی تأکید کرد: امروز قدرت رسانه جبهه انقلاب باید با تولید محتوای خوب و مناسب در برابر امپراطوری رسانه ای دشمن آرایش مناسب بگیرد.

حجت الاسلام سید محمد معلمی نیز در ادامه این گردهمایی به سخنان رهبری در خصوص قوی شدن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: قوی شدن جبهه حق مبنای قرآنی دارد چرا که اگر ضعیف باشیم، دشمن ما را شکست خواهد داد لذا امروز که دشمن نتوانسته موفقیتی به دست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی را به جامعه تزریق کند

رسانه باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی را به جامعه تزریق کند