مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-24سياسي

بسیج تجلی وحدت ملت و نماد مردم سالاری دینی است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن گفت: بسیج تجلی وحدت و یکپارچگی ملت ایران و نماد مردم سالاری دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد مهدی مولیانی، پیش از ظهر پنج شنبه در سالن کوثر شهر داران در جمع مسئولان، بسیجیان ضمن تشکر از حضور مسئولان، بسیجیان خواهر و برادر در همایش اقتدار بسیج اظهار کرد: امروز بسیج پر ثمرترین نهال انقلاب اسلامی و تجلی وحدت و یکپارچگی ملت و نماد مردم سالاری دینی است که در مسیر انقلاب پس از رکن ولایت که همه چیز به آن وابسته است رکن اصلی در دوام انقلاب اسلامی بوده و هست.

وی افزود: در طول 43 سال پیروزی انقلاب اسلامی بسیج همواره در آزمایش های بزرگ سربلند بوده است، چه در شورش ها، جنگ تحمیلی، توطئه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و جنگ اخیر شناختی و ترکیبی، بسیج در دفاع از ارزشهای اسلامی به خوبی ایفای نقش کرده و تا پای جان در دفاع از ارزشهای اسلامی استوار بوده است.

در ادامه سردار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر مقدس 14 امام حسین (ع) اظهار کرد: هفته بسیج یعنی هفته تمام خوبی ها که به فرمان امام خمینی تشکیل شد و تا امروز حافظ ارزشهای دینی کشورمان است.

وی با اشاره به نقش بسیج و استواری انقلاب اسلامی افزود: 43 سال پیش یک طلبه حوزوی به نام امام روح الله خمینی با حمایت و قدرت مردم آمد و یک رژیم زیر سلطه آمریکا را سرنگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تجلی وحدت ملت و نماد مردم سالاری دینی است

بسیج تجلی وحدت ملت و نماد مردم سالاری دینی است