مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-24سياسي

امام جمعه موقت ورامین: هنرمندانی که زبان دشمن شدند، باید محاکمه شوند


هنرمندنماهایی که با آلاف و الوف این نظام به درجه ای از شهرت و ثروت رسیدند و در این فتنه زبان دشمنان شدند، باید محاکمه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین پیش از ظهر امروز در مراسم قرائت زیارت عاشورا که بمناسبت هفته سلبریتی ها را مردود این امتحان دانست و بیان کرد: هنرمندنماهایی که با آلاف و الوف این نظام به درجه ای از شهرت و ثروت رسیده و در این فتنه زبان دشمنان شدند باید با سرسخت ترین مجازات ها محاکمه شوند و مماشات با این افراد نباید ادامه داشته باشد.

وی با تقدیر از زحمات نیروهای نظامی و امنیتی گفت: بسیجیان و نیروهای امنیتی ما در وحشی گری های صورت گرفته توسط آشوب گران سعه صدر به خرج دادند که این نشان دهنده مظلومیت و عزت است، در فتنه اخیر خیلی ها باختند اما پیروز میدان مردم صبور و عزتمند ایران اسلامی بودند.

  افتتاح مرکز رشد شهید فخری زاده در ورامین  امام جمعه موقت ورامین همچنین در آیین افتتاح مرکز رشد شهید فخری زاده که در باغ فناوری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد روحیه خود باوری و اینکه بدانیم می توانیم را عملیاتی کنیم از دست آوردهای انقلاب اسلامی است و اگر عقب گرد به زمان طاغوت داشته باشیم چنین جایگاهی را متصور نبودیم و دشمنان از این رشد و بودن در چنین جایگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ورامین: هنرمندانی که زبان دشمن شدند، باید محاکمه شوند

امام جمعه موقت ورامین: هنرمندانی که زبان دشمن شدند، باید محاکمه شوند