مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 17:402022-11-24سياسي

قوم بلوچ الگوی مبارزه با استعمارگران است


همایش بزرگ پیشگامان رهایی به مناسبت تاسیس بسیج دانشجویی با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده دانشجویان شیعه و سنی در تالار بزرگ فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

- بسیج دانشجویی موتور محرک پیاده سازی اهداف نظام/ قوم بلوچ الگوی مبارزه با استعمارگران است ایسنا/سیستان و بلوچستان همایش بزرگ پیشگامان رهایی به مناسبت تاسیس بسیج دانشجویی با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده دانشجویان شیعه و سنی در تالار بزرگ فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در ابتدای این همایش ابوالفضل سرگزی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ضمن خیر مقدم به دانشجویان و مسولین حاضر در اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی استان گفت: میدان دادن به جوانان متعهد و متخصص انقلابی زمینه ساز حل مشکلات امروز کشور است.

وی افزود: بسیج دانشجویی مسأله محوری را به عنوان نگاه حاکم بر تمامی عرصه ها و اقدامات اخیر خود قرار داده و این باعث شده امروز دانشجویان بسیجی پیشگام در شناسایی مسایل استان باشند.

فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در جمع بزرگ دانشجویان بسیجی گفت: بسیج دانشجویی امروز موتور محرک پیاده سازی اهداف انقلاب در دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوم بلوچ الگوی مبارزه با استعمارگران است

قوم بلوچ الگوی مبارزه با استعمارگران است