مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 18:402022-11-24سياسي

مربیان کانون نباید تک بعدی کار کنند


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: مربیان کانون نباید تک بعدی کار کنند و لازم است نگاه جدی به تحکیم هویت ملی و تربیت دینی اعضا داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملیحه ملک زاده فرد بعد از ظهر پنجشنبه در دهمین جلسه اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری با اشاره به نقش مربی در پرورش هویت ملی و بومی در نسل نوپا اظهار کرد: مربیان کانون نباید تک بعدی کار کنند و لازم است نگاه جدی به تحکیم هویت ملی و تربیت دینی اعضا داشته باشند.

وی با اشاره به حرف شنوی کودکان و نوجوانان از مربی افزود: مربیان با تعامل خود و انتقال درست مفاهیم و ارزش های کشور اسلامی ایران، زمینه شکل گیری و تقویت هویت ملی و فرهنگ بومی را برای فرزندان این مرز و بوم فراهم می کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: مربیان توانایی هدایت دارند و در این شرایطی که کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و گاهاً حقیقی جامعه با اطلاعات غلط و غیر ارزشی مورد هجمه واقع شده اند، با نشان دادن مسیر درست زندگی و نحوه تشخیص سره از ناسره آنان را برای دستیابی به معنویت و رسیدن به آرامش روحی و روانی همراهی کنند.

ملک زاده فرد ادامه داد: هدف از فعالیت اعضا در مراکز کانون صرفاً پرورش هنرمند و یا نویسنده توانمند نیست و در ارائه خدمات فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان کانون نباید تک بعدی کار کنند

مربیان کانون نباید تک بعدی کار کنند