مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 23:502022-11-24ورزشي

کاروان خدمت به مردم با رویکرد مسأله محوری تغییر خواهد کرد


کاروان خدمت در روستاها و محله های نایین با رویکرد جدید مسئله محوری تغییر خواهد کرد تا قبل از حضور در بین مردم کارشناسی مسائل صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، سال های زیادی است که میز خدمت به مردم به جهت ارتباط بدون واسطه شهروندان با مسؤولان شهر و خدمات رسانی بهتر در محلات و روستاها برگزار می شود.

در کاروان خدمت، مردم در گفت و گوی چهره به چهره مشکلات، مطالبات و پیشنهادات خود را با مدیران دستگاه های اجرایی در میان گذاشته و مسؤولان متناسب با موضوع به مسئله پاسخ می دهند که در نهایت فرماندار یا نماینده شهر به جمع بندی جلسه می پردازند.

در این راستا محمد کریمی، فرماندار شهرستان نایین با اشاره به تغییر رویکردها در گفت و گو با خبرنگار فارس در نایین، اظهار داشت: کاروان خدمت در روستاها و محله های نایین با رویکرد جدید مسئله محوری تغییر خواهد کرد، به این صورت که این طرح در 4 مرحله اجرا و تا حصول نتیجه ، پیگیری می شود.

وی افزود: در مرحله اول نظام و ساختار مسائل توسط مردم، معتمدین، دهیاری ها و مسؤولان استخراج می شود، در مرحله بعد در فرمانداری با حضور کارشناسان به بحث و گفت و گو گذاشته شده و با دعوت مدیر محله کرامت محمدیه و شهرک قائمیه، کاروان خدمت با حضور نماینده، فرماندار، امام جمعه و فرمانده بسیج شهرستان نایین برگزار شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان خدمت به مردم با رویکرد مسأله محوری تغییر خواهد کرد

کاروان خدمت به مردم با رویکرد مسأله محوری تغییر خواهد کرد