مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 10:002022-11-25سياسي

تمام شرکت ها تا پایان اردیبهشت ماه به خزانه دولت وصل شوند


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تمام شرکت ها باید تا پایان اردیبهشت ماه به خزانه دولت وصل شوند، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره ای عمل کردن برخی از دستگاه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد گودرزوند چگینی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: دولت باید برای جلوگیری از تبعات حذف ارز ترجیحی، زیرساخت های این کار را فراهم می کرد که علی رغم تذکرات مجلس این اتفاق نیفتاد و هم اکنون نیز شاهد تبعات منفی آن در جامعه هستیم.

نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه پرداخت یارانه در شرایط فعلی منطقی نیست، تصریح کرد: وقتی ارزش پول روز به روز در جامعه کم تر می شود پرداخت یارانه در مدیریت قیمت اقلام کمک کننده نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت دولت در موضوع افزایش قیمت نان قابل قبول است و انتظار می رفت که برای سایر کالاها نیز همین مسیر طی شود، افزود: قرار است که طرح کالابرگ در یکی از استان های جنوبی به صورت آزمایشی اجرا شود تا در صورت موفقیت، در کشور نیز عملیاتی گردد.

گودرزوند با بیان اینکه تمامی شرکت ها باید تا پایان اردیبهشت ماه به خزانه دولت وصل شود، بیان کرد: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره ای عمل کردن برخی از دستگاه های دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام شرکت ها تا پایان اردیبهشت ماه به خزانه دولت وصل شوند

تمام شرکت ها تا پایان اردیبهشت ماه به خزانه دولت وصل شوند