مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 11:322022-11-25سياسي

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های آب و فاضلاب گیلان


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در استان گفت: اجازه نمی دهم مشکلات خللی در کار قرارگاه خاتم در گیلان ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی پیش از ظهر جمعه در جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب کشور و قرارگاه خاتم برای آبرسانی به مناطق محروم گیلان با بیان اینکه انتظار مردم از ما اتخاذ شیوه مدیریت جهادی در اجرا و تکمیل پروژه ها است، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی استان بحث پسماند و فاضلاب است که با سفر سال گذشته رییس جمهور به گیلان بارقه امیدی نسبت به حل سریع تر آن ایجاد شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه احیای زرجوب و گوهررود با اعتبارات استانی بسیار طولانی است، افزود: برای تسریع در این امر، بحث تهاتر نفت مصوب شد.

وی با تاکید بر اینکه در احیای زرجوب و گوهررود باید ساماندهی منشأ آلودگی ها را اولویت قرار داد، تصریح کرد: ابتدا باید جلوی ورود انواع فاضلاب ها به این دو رودخانه گرفته شود و انتظار مردم و مسئولان نیز تسریع در این کار است.

عباسی با اشاره به اینکه نقاط ضعف در اجرای پروژه های آب و فاضلاب گیلان هر چه سریع تر برطرف شود، افزود: هیچ مانعی بر سر راه اجرای پروژه ها وجود ندارد و اجازه نمی دهم مشکلات خللی در کار قرارگاه خاتم در گیلان ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های آب و فاضلاب گیلان

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های آب و فاضلاب گیلان