مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 11:372022-11-25ورزشي

تراکتور و داستان تکراری نیمکت لرزان/ قربان هم برف تبریز را ندید


سرمربی ترکمن تی تی ها که در فصل تابستان به این تیم ملحق شده بود، در اردوی این تیم در ترکیه غزل ترک تراکتور را خواند تا پانزدهمین سرمربی تراکتور دوران خصوصی هم از این تیم جدا شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی ترکمن تی تی ها که در فصل تابستان به این تیم ملحق شده بود، در اردوی این تیم در ترکیه غزل ترک تراکتور را خواند تا پانزدهمین سرمربی تراکتور دوران خصوصی هم از این تیم جدا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طی سال های اخیر و در تراکتور مدل خصوصی شاهد بی ثباتی در نیمکت این تیم بوده ایم، به طوری که هر سرمربی پیش از قبول سکان داری در تراکتور از نشستن در نیمکت این تیم پرطرفدار دچار بیم و تردید می شود، چرا که واژه ثبات حلقه ای گمشده در این باشگاه و خصوصا در نیمکت تیم فوتبال تراکتور به حساب می آید.

اکنون ، قربان بردیف ترکمن با ارائه درخواستی پس از سولدو کروات و ساغلام ترک تبار، که پانزدهمین سرمربی تراکتور خصوصی به حساب می آید، به منظور کمک به فوتبال کشور خود روسیه از جمع تی تی ها جدا شد، تا تراکتوری ها باری دیگر طعم بی ثباتی را در نیمکت تیمشان تجربه کنند.

نبود ثبات در تراکتور نکته ای قابل توجه است که در سال های اخیر این چرخه ادامه داشته و باعث متزلزل شدن این تیم پرطرفدار شده است، چرخه ای که مطمئناً تراکتور بدون قطع آن نمی توان به موفقیت دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور و داستان تکراری نیمکت لرزان/ قربان هم برف تبریز را ندید

تراکتور و داستان تکراری نیمکت لرزان/ قربان هم برف تبریز را ندید