مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 08:402022-11-26اقتصادي

بلوکه شدن پول مشتریان در حساب شرکت تولیدکننده لوازم خانگی


فردی که اقدام به تهیه سه تلویزیون از یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی داخلی کرده، با بلوکه شدن پول خود در حساب بانکی این شرکت با بهانه ای عجیبی برای پس گرفتن پولش مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز قرار گرفته است.

اعمال تحریم های همه جانبه و در عین حال ناجوانمردانه، سبب شد تا ایران اسلامی در بسیاری از حوزه ها به خودکفایی برسد و نیاز جامعه را با تولید داخلی تأمین کند؛ از جمله این حوزه ها، تولید لوازم خانگی است.

طی سال های اخیر تولیدات لوازم خانگی در کشور رشد قابل توجه و غیرقابل انکاری داشته است؛ اما از طرفی و در برخی از موارد معدود، حقوق مصرف کننده از سوی برخی از تولیدکنندگان لوازم خانگی مشاهده می شود.

در همین راستا و در یک مورد قابل تأمل، فردی که اقدام به تهیه سه تلویزیون از یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی داخلی کرده، با بلوکه شدن پول خود در حساب بانکی این شرکت با بهانه ای عجیب مواجه شده است.

این خریدار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بنده یک تولید کننده ایرانی با حدود 40 نفر پرسنل هست که مدتی قبل تصمیم گرفتم تا برای محل کار سه عدد تلویزیون تهیه کنم و با توجه به ضرورت حمایت از تولیدات داخلی ترجیح دادم که این محصولات تولید ایران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوکه شدن پول مشتریان در حساب شرکت تولیدکننده لوازم خانگی

بلوکه شدن پول مشتریان در حساب شرکت تولیدکننده لوازم خانگی