مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 08:502022-11-26ورزشي

گذر از دوران رکود وبازگشت به اوج/از باشگاهی تا ملی و رنکینگ جهانی


نوشاد عالمیان که در یک بازه زمانی از وضعیت ایده آل خود فاصله گرفت این روزها به اندازه ای قبراق و سرحال است که در مسابقات ملی، باشگاهی و حتی رنکینگ جهانی در حال یکه تازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از سال 1317 که تنیس روی میز وارد ایران شد تا به امروز، ورزشکاری که با عملکرد خود و برانگیختن تحسین کارشناسان جهانی چهره ای متفاوت از تنیس روی میز ایران را به دنیا نشان داد نوشاد عالمیان بود؛ چپ دست استثنایی که به واسطه استعداد بی نظیرش مراحل رشد و ترقی را با سرعتی عجیب طی کرد و با به نمایش گذاشتن بازی های زیبا و حرفه ای مقابل بزرگان این رشته خیلی زود چهره های نامدار در جهان شد و در میان شلوغی بازار ورزش ایران هم تنیس روی میز را در تیررس قرار داد.

اوج هنر این پینگ پنگ باز هم زمانی بود که وارد المپیک لندن شد و با کسب دو پیروزی، بهترین نتیجه را برای تنیس روی میز به ارمغان آورد و اینگونه پدیده نوظهور این رشته لقب گرفت.

بعد از لندن، نوشاد عالمیان در مسیری با پستی و بلندی زیاد به عملکرد پُرافت و خیز خود ادامه داد و با وجود مطرح شدن نام های دیگر در تنیس روی میز ایران، همچنان امید اول این رشته در میادین مختلف بود و حتی با کسب سهمیه برای بازی های ریو به حضور متوالی خود در المپیک هم ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر از دوران رکود وبازگشت به اوج/از باشگاهی تا ملی و رنکینگ جهانی

گذر از دوران رکود وبازگشت به اوج/از باشگاهی تا ملی و رنکینگ جهانی