مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:352022-11-26ورزشي

هیات اندیشه ورز ورزش یزد چراغ راه مسیر توسعه ورزش استان است


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: هیات اندیشه ورز ورزش استان یزد چراغ راه مسیر توسعه ورزش استان خواهد بود و اولویت بندی مسائل و راهکارهای موثر در گسترش ورزش استان را دنبال می کنند.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: هیات اندیشه ورز ورزش استان یزد چراغ راه مسیر توسعه ورزش استان خواهد بود و اولویت بندی مسائل و راهکارهای موثر در گسترش ورزش استان را دنبال می کنند.

علیرضا پورسلمان در نشست معرفی دو عضو جدید هیات اندیشه ورز ورزش استان گفت: هیئت های اندیشه ورز به واسطه حضور کارشناسی و دلسوزانه خود می تواند نقش مهمی در تبیین برنامه ها و اهداف داشته باشند و از ظرفیت های مردم در هیئت های اندیشه ورز استان استفاده خواهد کرد.

وی افزود: تولید فکر و ایده، مشارکت در سیاست گذاری و هدف گذاری، آسیب شناسی و هدایت عمومی لایه ها و سطوح مختلف برای ایجاد مجموعه کارآمد و موثر در عرصه های مختلف از اهداف تشکیل هیئت اندیشه ورز ورزش استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: تلاش شده تا از حضور افراد با تجربه، با دانش و صاحب نظر در هیات اندیشه ورز ورزش استان استفاده شود و امیدوارم با برگزاری نشست های تخصصی این هیات اندیشه ورز بتوانیم گام های موثری در توسعه و رونق ورزش استان برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات اندیشه ورز ورزش یزد چراغ راه مسیر توسعه ورزش استان است

هیات اندیشه ورز ورزش یزد چراغ راه مسیر توسعه ورزش استان است