مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-26سياسي

بررسی حساب های مالی ماکرون در انتخابات 2017 توسط قضات فرانسوی


امانوئل ماکرون اعلام کرد که پرونده های مالی ستاد انتخاباتی اش در انتخابات 2017 توسط قضات بررسی شده و مورد مشکوکی در آن ها یافت نشده است.

- امانوئل ماکرون اعلام کرد که پرونده های مالی ستاد انتخاباتی اش در انتخابات 2017 توسط قضات بررسی شده و مورد مشکوکی در آن ها یافت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه با تاکید بر لزوم شفافیت، گفت: حساب های انتخاباتی ام برای انتخابات ریاست جمهوری 2017 همه فرایندهای لازم را طی کرده و به قضات ارائه شده اند، قضات هم موردی خلاف قانون در آن ها پیدا نکرده اند.

اما حساب هایم برای انتخابات 2022، مانند حساب های دیگر نامزدها، هنوز در دست بررسی است.

فرانسه در حال انجام تحقیقاتی درباره ارتباط میان پیروزی امانوئل ماکرون در انتخابات ریاست جمهوری با یک گروه مشاوره ای بزرگ به نام مک کینزی است که به فرار مالیاتی متهم شده است.

این احتمال وجود دارد که گروه مشاوره ای مک کینزی در زمان انتخابات به ماکرون خدمات مشاوره ای ارائه کرده باشد تا در صورت پیروزی ماکرون، از او امتیازات مالیاتی بگیرد.

دفتر دادستان مالی ملی فرانسه روز پنجشنبه تایید کرد که حوزه تحقیقات فعلی درباره فرار مالیاتی ادعایی گروه مک کینزی را گسترش می دهد تا به نقش گروه های مشاوره ای در انتخابات های 2017


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی حساب های مالی ماکرون در انتخابات 2017 توسط قضات فرانسوی

بررسی حساب های مالی ماکرون در انتخابات 2017 توسط قضات فرانسوی