مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 12:372022-11-26سياسي

نقش بسیج در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بود


فرمانده سپاه قدس گیلان نقش بسیج در دوران دفاع مقدس را بسیار موثر دانست و گفت: بسیج با ورود به دفاع مقدس معادله دشمن را بر هم زد و در کنار سایر نیروهای مسلح باعث عدم جدایی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی شد.

- سردار محمد عبدالله پور در مراسم اقتدار بسیج که در مصلی رشت برگزار شد، با بیان اینکه همه انقلاب های الهی از سه رکن مکتب، رهبری و موعود برخودار هستند، اظهار کرد: امام راحل(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی برنامه های نظام سلطه را از بین برد و راه پیروزی را به ملت های آزادیخواه نشان داد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به عدم انحراف در جمهوری اسلامی بعد از ارتحال امام راحل(ره) گفت: همه انقلاب های عالم بعد از فوت رهبرشان یا منحرف و یا نابود شدند، اما انقلاب اسلامی بدون تغییر به راه خود ادامه داده و اهداف نظام را پیگیری می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی در طول 44 سال گذشته، بیان کرد: حمایت از مستضعفین و محرومان عالم و مبارزه با ظلم و فساد ظالمان در تمامی نقاط جهان از جمله مهمترین اهداف جمهوری اسلامی است که تا ظهور حضرت مهدی(عج) باقی خواهد ماند.

عبدالله پور با بیان اینکه امام راحل(ره) تنها کسی بود که ملت ایران را شناخته بوده است، تصریح کرد: امام راحل(ره) در وصیت نامه خود آورد که مردم ایران از مردم عصر رسول الله(ص)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسیج در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بود

نقش بسیج در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بود