مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:152022-11-26سياسي

جمعیت هلال احمر جاری کردن بشر دوستی در جامعه را وظیفه خود می داند


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر خود را موظف می داند که بشر دوستی را در جامعه جاری کند و این دیدگاه در همه اقدامات این جمعیت نمایان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد گل فشان در آیین تجلیل از جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین که ظهر شنبه در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی قزوین برگزار شد اظهار کرد: مهربانی کردن مهمترین شاخصه جمعیت هلال احمر است و این جمعیت تلاش می کند بدون جهت گیری خاص و تنها در جهت صلح پایدار به خدمت به بشریت بپردازد.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با بیان این نکته که همه نعماتی که خدای متعال در اختیار انسان قرار داده در کلام وحی نعمات قلیل خوانده شده است ادامه داد: خلق و خوی پیامبر اکرم در قرآن کریم نعمت بزرگ نامیده شده است و پیامبر اسلام پیامبر مهربان مهربانی و رحمت است لذا بزرگترین نعمت از دیدگاه خداوند تبارک و تعالی محبت و مهربانی است.

وی ابراز کرد: ما اعتقاد راسخ داریم که اگر همین خصوصیت بین همکاران و فعالان جمعیت هلال احمر نباشد هیچ فرد و هیچ اقدامی ماندگار نخواهد شد.

این مسئول گفت: جمعیت هلال احمر خود را موظف می داند که بشر دوستی را در جامعه جاری کند و این دیدگاه در خدمت رسانی به خصوص در ایام کروناو… دیده میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت هلال احمر جاری کردن بشر دوستی در جامعه را وظیفه خود می داند

جمعیت هلال احمر جاری کردن بشر دوستی در جامعه را وظیفه خود می داند